Glip gly

Met al die wonderlike reen wat nou geval het, laat dit my terugdink aan die een trappie op na die kerk se deur wat vir my ‘n klomp pret verskaf het. Seker het ek sadistiese neigings, maar ek het my gate uitgeniet.

Die reen het gedreig om hulle troue in ‘n vloed te verander, maar omtrent ‘n uur voor die kerk, het die swaar reen in motreen verander, maar die wêreld was modder. Saam met bruid en gompie het ons besluit om ‘n paar dae later hulle fotos te neem en dus het ek skielik baie tyd om die die res van die gebeure af te neem. So eindig ek voor kerkdeur om gaste af te neem wat aankom.

Trappie se eerste victim was so ‘n ou omie wat kierts regop loop. Maer en statig met sy mollige vroutjie aan sy arm. Trappie glip – oompie gryp die reeling vas, herstel blistig en sonder enige verandering van pas, is die twee in. Volgende kom twee jong meisies. Weer net ‘n klein glippie en ‘n klein gilletjie en in is die twee.

Nou wag ek vir hulle. Party sien die probleem en klim oor, ander gly en glip vir ‘n vale, maar sovêr val niemand nie. Ek giggel soos ‘n skoolseun in my stilligheid, maar waarsku niemand nie – te veel pret jy sien. Die laatkommers, wat effens vinniger loop as die res, lewer ‘n hele paar histeriese oomblikke op en een vrou doen amper die splits.

Van almal wat oor daai trappie gegly het, was dit egter net stomme bruid wat nie kon oorkom nie. Sy val op haar knieë neer en begin sommer dadelik snik. Twee groot modderkolle sprei oor die rok. Sy huil sommer oor die reen, haar verlore vryheid en haar hondjie wat in standerd 6 weggeraak het. Ek voel soos ‘n hond dat ek heeldag staan en myself vermaak met iets so simpel en dan kom slaan bruid sowaar neer.

Party troues is maar net nie volledig sonder bietjie drama nie.

1 Comment »

  1. meermin Said:

    shame man die arme bruid, iemand moes daaraand gedink het, en die trappie vir haar skoon gemaak het, of koerante of iets daar gepak het!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

