Kyk deur my lens 1/5

Graag spog ek met van my werk met absoluut wonderlike mense van wie ek hul troue mee kon deel. Julle is baie diep in my hart gebêre want ek het elke fronsie, glimlag, twyfel, blydskap, liefde en geluk op julle troue dopgehou soos ‘n valk, want dit was my werk om dit te doen.

Ek was geseënd deurdat almal wat ek afgeneem het die laaste tien jaar, nice mense was wat regtig getrou het met mekaar. Hier en daar ‘n uitsondering hehehe en dit is die stories, want geen troue het nie ‘n episode in nie. Ander is totale sepies en party grens aan laatnag flieks op etv. Maar elkeen het sy storie.

Ontmoet twee baie stunning mense. Kyk net hoe verlief en klassiek. Was pure plesier om hul liefdes duet af te neem. Ons het vir ‘n lui lekker laat herfs middag wandeling in ‘n asemrowende tuin gaan stap. Ek het hulle basies gelos om self te ontdek en uitgekyk vir moments. Die son het sy deel deur en deur gedoen.

k-136

k-1961

k-270

k-212

1 Comment »

  1. meermin Said:

    Sjoe die foto’s is pragtig!! Mens kan sommer op die twee’tjies se gesiggies sien hoe verlief hulle is!! Regtig stunning foto’s!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

