Gompie vergaap hom

Gompies is maar altyd half randeiers by hul eie troues. Solank hy daar is, verlief lyk en ja sê, is die troue ‘n sukses. Party gompies is egter nie geneë met agteros speel nie en wag gewoonlik tot op die laaste voor hulle hul ware gevoelens wys.

Troue was klein en uiters modern. Niks van troumars, onthaal of selfs troubeloftes nie. Meeste gaste volg troue dan ook op hul rekenaars via die klein webcams wat oral in die vertrek aangebring is. Ek is aangesê om glad nie my flits te gebruik nie, want dit ontstel die webcast.

So kry ek vir gompie buite voor bruid aankom. Hy teug behaaglik aan sy sigaret en mompel iets van skelm rook by sy eie troue. Hy lyk effens verskrik en skoon uit plek uit. Ek wonder of hy weet wat bruid aanhet, maar besluit om liefs my bek te hou – die ou lyk al klaar verrinneweerd.

Die fluitspeler kom die paadjie afgestap na die groot stoep waar die troue plaasvind. Hy speel Ierse musiek. Agter hom kom die bruid se hele familie hand aan hand aangestap en agter hulle gompie se mense. Dis nogal oulik dink ek. Agter die familie stap die priester in ‘n pragtige diep pers toga.

Op priester se hakke kom klein blomme meise wat blinkers strooi vir bruid wat op haar eie heel agter stap. Gompie staan voor en bekyk die aankoms. Maar toe hy vir bruid sien, kry selfs ek hom jammer.

Bruid het ‘n peppermint groen broekpak aan. Rondom haar heupe is ‘n los sleep gebind wat agter haar aansleep – ok groen. Op haar kop sit ‘n groen pluiskuil effens skuins na die kant toe en oor haar gesig is ‘n net gespan met fyn sterrietjies op.

Vir gompie maak sy mintgroen hempie nou skielik sin en al probeer hy ook hoe hard, sy gesig wys sy afkeur. Bruid kom tot stilstand langs hom. Die ou lyk maar afgehaal en sy fluister iets vir hom. Hy fluister terug. Die spiertjie wat in haar wang begin spring vertel van een wat op haar tanne kners.

Troue het goed afgeloop. Gompie het begin ontspan en alles was binne twee ure verby. Later, terwyl ek en gompie buite ‘n sigaret deel, kan ek nie meer hou nie. Wat het hy vir haar gesê wat haar so snaarstyf laat staan het? Gompie mompel iets van groente, aspersie tipe van indruk wat bruid gemaak het, sug swaar en druk sigaret dood.

2 Comments »

  1. Pikkelik Said:

    Hmmmm, ja, hy kan bly wees daar was nog ‘n troue!!! Swernoot….
    /me wonder of sy nie dalkies bietjie oorboord gegaan het nie!!! 😆

  2. meermin Said:

    Ek dink sy moes soos spinasie gelyk het, hoop nie sy het so ook geruik nie!!

    Shame die arme gompie!!

    SHARKS!!!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

