Fotograaaaaaf

Ek self het al vir baie lag by troues gesorg – nie dat dit ooit my plan was nie. Maar een keer het ek myself oortref en amper uit besigheid gesit.

Die troue was vêr my huis af, dus het ek my blou kombi gepak vir uitkamp. Het beplan om sommer twee dae oor te staan op die klein dorpie na die troue. Dus behalwe vir my katte, was alles in my bus -bed tot borsels. Lekker ry ons en kom heel op tyd daar aan. Troue is langs ‘n dam en ek word aangesê om my bus tot op die oewer te ry waar daar kamp plek is.

Ek raak besig met bruid en toe sy gereed is om af te gaan walle toe, besluit ek om sommer vooruit te ry. Maar o wee, toe ek daai styl afdraend sien, weet ek sommer ek gaan sukkel.  (Die feit dat bruid in 4×4 geklim het moes my eintlik gewaarsku het.)

So kom ek briek briek teen die steilte af met groot butch 4×4 op my agter bumper. Nog net een draai en ek behoort die dam te sien. En daar besluit kombi se brieke om gees te gee. Ons gaan al hoe vinniger af en ek begin solank op my toeter te lê om gaste te waarsku.

Die mense staan verslae en kyk hoe ek sonder seremonie en onder toeter geskal reguit in die dam inry. Die koue water tref my vol in die gesig soos die totale inhoud van my kombi op my agterkop begin ophoop. Hier gaan ek versuip! Kruip uit en kry wonder bo wonder my waterdigte kamersak in die hande.

Koud, nat en erg geskok staan ek op die wal. Felicia, my blou bus, staan met haar neus onder water en haar agterwiele op die wal. Die gaste kruip rond soos hulle lag. Bruid klim ligvoets uit haar 4×4 koets en vra: Kan ons maar begin of kort jy nog ‘n oomblik!!!

4 Comments »

  1. meermin Said:

    Spaar my tog net dit! Kon sy nie sien jy is nat en koud nie?

  2. Wipneus! Said:

    Whahaha 😆

  3. Pikkelik Said:

    😆 😆 Liewe kriekie toggie!!!!! 😆 😆

  4. Marina Said:

    HE HE HE !!!!!!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

