Strooimeisie

Bruide kies gewoonlik vrouens naby aan hulle om hul te help op hul troudag. Die engelse praat van matron of Honour – ons praat van strooimeisie. Hoe dit ookal syn, die strooimeisie het ‘n belangrike job en dit is om te sorg dat bruid kalm bly en op tyd klaar kry.

Nou is daar mos maar die uitsonderings. Met my aankoms by die aantrekplek van die bruid, vind ek die deur toe. Binne is ‘n hewige argument aan die gang, dus wag ek maar geduldig dat hulle klaarkry. Maar wie ookal so tekere gaan daar binne bou net meer spoed op.

Meteens word die argument gestaak nadat ‘n glasvoorwerp deur die venster agter my bars. ‘n Laaang stilte volg en net daarna ‘n histeriese gelag. Klop maar en die deur gaan oop. Daar staan bruid, nog in haar jeans en T hemp, nie ‘n smeersel grimering op haar gesig nie. Ek groet vriendelik, maar die twee vrouens lag nog te veel om iets uit te kry.

So lag lag, stap bruid verby my, soen my op die wang, bedank my dat ek gekom het en klim in haar kar. Weg is sy. Strooimeise begin die kamer opruim en bondel sommer trourok in ‘n swart sak. Sê nie ‘n woord nie.

Toe alles klaar opgeruim is, stap sy ook aan kar toe. Nou moet ek darem uitvind wat hier aan die gang is. Al wat strooimesie sê: Sy sou die fout van haar lewe gemaak het en ek het haar gekeer. Totsiens. Weg is sy ok.

Ek het nooit weer van bruid gehoor nie. Haar ma het gebel om te hoor of hulle my iets skuld siende dat ek nie opgedaag het by die kerk nie. Verbluf sê ek maar, nee niks nie tannie.

Tot vandag toe spook daai bruid by my – sal seker nooit weet wat agter daai toe deur gebeur het nie.

2 Comments »

  1. Wipneus! Said:

    Whahaha die strooimeisie het haar net gekeer om die grootste fout van haar lewe te maak!!!

  2. meermin Said:

    Wou die strooimeisie nie dalkies die bruidegom vir haarself gehad het nie?? Dalk het sy met hom weggeloop!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

