Wat dink die bruid

Weer tyd vir julle skerp captions – wat dink die bruid hier?

Breasted

6 Comments »

  1. neykie Said:

    “En nou is ek lus vir ‘n lekker room belaaide choclate eclair”

    lol

  2. Marina Said:

    “dit begin nou regtig voel asof iets hier bo-langs nie meer is waar dit moet wees nie…..kan iemand dit sien?

  3. meermin Said:

    hel sy gaan die arme klein mannetjie dood lè, sy wonder seker of alles bo langs toe is, daar kort ietsie so daar bo, sy wys te veel en so ook te veel vet!!

  4. Dellie Said:

    “Hier’s hy! Ek het ook ene! Wie het nou ooit kon dink ek gaan op gleufie-dag trou?!”😆

  5. Karl Said:

    Bruid: “Dit is die LAASTE rok wat die mannetjie vir my ontwerp en ek wens hy wil my blomme teruggee!”

  6. Emil Said:

    “Maak tog gou lat ek kan uitasem!”


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

