BRUID VAN ELKE DEKADE Kompetisie

Ons kondig aan ons BRUID VAN ELKE DEKADE Kompetisie.

Stuur vir ons jou troufoto, vertel in 50 woorde van jou groot dag en jy kan ‘n splinternuwe digitale foto album van jou troue wen.

Ons soek na die bruid van die 60’s/70’s/80’s/90’s en 2000.

Om foto te stuur – maak jou foto 470×350 pixels @ 72 Dpi (as jy sukkel, vra maar en ek sal laat weet hoe.) Onthou om jou naam en kontakbesonderhede ook in te sluit.

Wenners word gekies deur ons bloggers en die kompetisie sluit 18 Desember 2008.

Stuur jou foto na: karlsteynphotography@vodamail.co.za

Ons wag in spanning

Karl

10 Comments »

  1. netjane Said:

    Lekker! Ek skryf in Oktober in sodra ek klaar ‘n bruid was.

  2. René Said:

    Oe!!! Ek wil inskryf, maar ek sal eers bietjie my storietjie moet skryf! Hou jou inbox dop!!

  3. Adelem Said:

    Dankie vir jou inloer op my blog.
    Ek dink nou nie ek was die bruid van my dekade nie, maar oor jy my persoonlik uitgenooi het en ‘n ondersteuner van my blog is, aanvaar ek die tag.

    Groete
    Adele

  4. Roer Said:

    Goeie inisiatief KarlKoolstes, maar ek dink nog… Jy weet, dit was 12 jaar terug. As ek sien die ander girls is game, sal ek saam speel. Ciao!

  5. Sonneblom Said:

    Hi Karl,
    Dankie vir die tag uitnodiging, maar ek sal ongelukkig van die hand moet wys. Is die 2de keer sommer by die landros getroud, en ek glo nie jy wil my eerste huweliks fotos he nie…..for obvious reasons😀 Maar sterkte met die kompetisie, ek loer elke dag hier in. 😉

  6. Karl Said:

    Sonneblom
    Natuurlik soek ons daai fotos. Al is dit net sodat jy self kan sien watse juweel jou eks verloor het.
    Dankie vir die inloer hier, mense soos jy maak die blog die moeite werd
    Karl

  7. Sonneblom Said:

    Lekker lag ek nou….skeidings huweliksfotos…mmmmm sal maar hard oor daai een moet dink ;)…
    Ek lees elke dag hier, al comment ek nie altyd nie. Ek like jou blog, is lekker lig vir die gemoed. Hou so aan…..en maak ‘n toekomstige bruid groot, en hier is lekker tips😀

    Groete
    Sonneblom

  8. Bottertjie Said:

    Mmm, sal so doen! Wanneer is die sluitingsdatum? Kop en skouers foto of Vollengte ene?

  9. Bottertjie Said:

    O, sorry, ek sien 18 Desember….

  10. denise Said:

    hi julle,

    ek trou in Maart 2011 en sal dan inskryf.

    groete denise


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

